Home Maid, het toonaangevende dienstencheqrijf op de markt, onderscheidt zich door haar unieke aanpak van de volledige ontzorging voor klanten met (minimaal) twaalf uur huishoudelijke hulp per week. Onze zorgvuldige selectieprocedures garanderen de perfecte match tussen klant en medewerker, en we bieden onze huishoudhulpen de beste opleiding en begeleiding.
Als Administratief Verantwoordelijke in ons Home Maid hoofdkantoor in Roeselare speel je een essentiële rol in ons team.
Jouw taken omvatten onder andere:
- Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken van huishoudhulpen en klanten
- Verzamelen en beheren van gegevens, data input
- Beheer van planningen en personeelsdossiers
- Loonadministratie
- Onderhouden van contact met debiteuren (schriftelijk en telefonisch)
- Effectieve afhandeling van betalingsachterstanden
- Versturen van herinneringen en aanmaningen
- Rapporteren
Profile
Om succesvol te zijn in deze rol, voldoe je aan de volgende criteria:
- Minimaal een diploma hoger secundair onderwijs, bij voorkeur met ervaring in de (personeels-)administratie
- Basiskennis van het MS Office Pakket en vaardigheid in internetgebruik
- Communicatief en oplossingsgericht ingesteld
- Comfortabel met administratieve taken en gestructureerd werken
- Goede kennis van het Nederlands en basiskennis van het Frans en Engels
- Een held in multitasken
- Stressbestendig
Offer
Home Maid biedt een uitdagende positie met een gevarieerd takenpakket en enthousiaste collega's.
Het betreft een vaste en voltijdse functie met een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen. Het werkrooster omvat 40 uren per week met 12 ADV-dagen.
Our personnel policy is based on diversity and equal opportunities. We select candidates based on their qualities, regardless of age, gender, origin, religion, disability, nationality, etc.
If you have any questions about accessibility regardless of your disability, before the selection phase for this position or beyond, please do not hesitate to contact us.
Contact
Any questions?
Contact us by phone +32 11 77 14 56