black decorative triangle
TRIXXO Dienstencheques

Nieuws

De nieuwe Job Tracker 2.0 app is beschikbaar - Sodexo
19 augustus, 2020
Deel via:

Heb jij de nieuwe applicatie van Sodexo al gedownload? De app is beschikbaar in de App Store en op Google Play.

Misschien heb je het al gemerkt door problemen met de oude applicatie, maar de applicatie om je prestaties in te geven werd vernieuwd. De oude applicatie blijft nog een korte periode beschikbaar, maar we raden je toch aan om snel de nieuwe te installeren of de huidige te updaten. Dit omdat we van verschillende collega’s te horen krijgen dat ze moeilijkheden ondervinden met de oude applicatie.

De app is beschikbaar in de App Store en op Google Play:

Wat is er allemaal nieuw?

De app opnieuw installeren, dat is even lastig, maar je zal zien dat de nieuwe versie tal van voordelen biedt:

  • Offline modus
    • Dankzij de offline modus kan je ook zonder internetverbinding prestaties invoeren. Ze worden bewaard en verzonden van zodra er een internetverbinding beschikbaar is. Je hoeft dus niet meer te wachten op Wifi-signaal of 4G-signaal. Handig toch?
  • Historiek bekijken
    • Twijfel je of de prestaties wel goed zijn ingebeld? Via de historiek kan je dit meteen controleren.
  • Het is vanaf nu ook mogelijk om papieren dienstencheques prestaties in te bellen
    • Het is nu ook mogelijk om prestaties die vergoed worden via papieren dienstencheques in te bellen. Echter is dit niet verplicht. 
    • Uiteraard is het ook nog steeds mogelijk om prestaties die vergoed worden via elektronische dienstencheques in te bellen. Deze moeten verplicht op de dag zelf geregistreerd te worden in de applicatie.

Hoe starten met de nieuwe app?

  • Stap 1: Om te beginnen kies je je taal. Daarna klik je op 'Doorgaan'. 
  • Stap 2: Klik op 'Werkkgevers' toevoegen. Je zal doorgestuurd worden naar de website van Sodexo. 
  • Stap 3: Je aanmelden met jouw gebruikersnaam en wachtwoord. 

Meer info. Je kan dit raadplegen op de website van Sodexo.

    Wat moet ik nog weten?

    Hoe werkt de 'offline modus'? Dankzij de offline modus kan je ook zonder internetverbinding prestaties invoeren. Let op, deze prestaties worden niet automatisch verzonden. Zodra je internetverbinding hebt, ga je naar je app en bevestig je de prestaties onder 'prestatie in wacht'.

    Moet ik ook mijn klanten met papieren dienstencheques ingeven? Momenteel blijft de werking zoals ze is. Jij zorgt ervoor dat de papieren cheques steeds correct en volledig ingevuld worden. Je brengt deze binnen op kantoor of laat de klant deze aangetekend opsturen. 

    Ik ben mijn uren gisteren vergeten in te bellen. Kan ik dat vandaag nog doen? Neen, dit is niet mogelijk. Het is dus enorm belangrijk dat dit niet vergeten wordt! Indien je door omstandigheden niet hebt kunnen inbellen dien je dit onmiddellijk te melden op kantoor. 

    Ik krijg de app niet geïnstalleerd. Wat nu?

    • Controleer zeker of er nog genoeg geheugen beschikbaar is op jouw smartphone.
    • Kan je de nieuwe app nog niet downloaden of ondervind je andere problemen? Meld je probleem aan het kantoor met de nodige screenshots. Zodat we dit verder kunnen opvolgen met Sodexo.​

    Ik heb niet genoeg ruimte op mijn telefoon. Ik heb geen smartphone. Wat nu?

    • Indien je geen ruimte beschikbaar hebt of je hebt helemaal geen smartphone dan dient er ingebeld te worden met een vast telefoontoestel.

    Mocht je nog vragen hebben betreffende de nieuwe applicatie, stel ze gerust aan je consulent.

    TRIXXO Nieuws

    Bekijk ook deze artikels