De resultaten van onze bevraging zijn zeer positief! Maar liefst 95% van de deelnemende huishoudhulpen is tevreden over de samenwerking met klanten. De dankbaarheid van de klant is daarbij het belangrijkste aspect, gevolgd door ‘aangename werkomgeving’ en ‘goed materiaal’.
Wederzijdse tevredenheid
We onderwierpen ook onze klanten aan een tevredenheidsonderzoek. Van de meer dan 5.700 respondenten blijkt 83% van de deelnemende gezinnen tevreden over hun huishoudhulp. Deze bevindingen benadrukken de waarde van wederzijdse waardering in de professionele relatie tussen huishoudhulp en klant. Bedankt aan alle klanten voor hun deelname!
"We zijn zeer verheugd over de hoge tevredenheidsgraad die zowel onze huishoudhulpen als onze klanten ervaren. Bij TRIXXO vinden we het heel belangrijk dat beide partijen goed worden ondersteund”, aldus Stéphanie Dupont, operationeel directeur TRIXXO dienstencheques Vlaanderen.
Mooie woorden
Chris, één van de ongeveer 200 mannelijke huishoudhulpen bij TRIXXO, is zeer positief over zijn werk en klanten. “Poetsen is mijn passie, ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt. Ik noem de gezinnen waarbij ik werk niet graag klanten, want het zijn ondertussen vrienden geworden. Van hen krijg ik altijd veel dankbaarheid en respect.”
Verder gaven onze huishoudhulpen aan dat de aspecten die hen het meest aanspreken in de job de flexibele uren zijn, gevolgd door dicht bij huis en zelfstandig werken. De woorden waarmee ze TRIXXO zouden omschrijven zijn: respectvol, flexibel en familiaal. Dat vinden wij heel erg mooie woorden, bedankt voor de leuke feedback!
Wil jij deel uitmaken van ons fantastische team van huishoudhulpen? Solliciteer dan hier!