4 tickets, helemaal gratis
Net als vorig jaar kozen we voor de Plopsa-parken als locatie voor onze familiedag. Door onze familiedag in zowel: De Panne, Coo als Hasselt te laten doorgaan kunnen we onze talrijke collega's verdelen over de parken en alles op een veilige manier (volgens de Covid-19 regels) laten doorgaan. Als TRIXXO-collega heb je recht op 4 tickets voor zondag 1 november (park naar keuze), dit helemaal gratis!
Hoe reserveer ik mijn gratis tickets?
Via mail ontving je jouw reservatiecode voor de familiedag. Via deze code kan je online je tickets reserveren.
- Kies je park naar keuze.
- Vul je persoonlijke Plopsa-code in. Je kan deze slechts één keer gebruiken.
- Kies het gewenst aantal tickets. Let op : De gratis tickets vind je onderaan van de pagina.
- Geef je contactgegevens in.
- Bevestig je bestelling. Hierna zullen de tickets onmiddellijk worden verzonden naar het mailadres dat je hebt ingegeven bij de contactgegevens.
Hebben we geen mailadres of gsm-nummer van jou? Dan ontvang je in de periode van: 30 september tot 7 oktober je code via de post. Je kan deze code ook opvragen bij je consulent/kantoor.
Een dag vol plezier
Er valt heel wat te beleven tijdens onze familiedag! De parken van De Panne en Coo zijn geopend van 10:00 - 17:30. Het indoorpark in Hasselt is geopend in twee shiften, zo zetten we extra in op veiligheid. Je kan reserveren voor een bezoek in de voormiddag: 10:00 - 14:30 of voor een bezoek in de namiddag: 15:00 - 19:30. Alle parken werden volledig afgehuurd door TRIXXO. Dat betekent geen wachttijden en optimaal plezier in TRIXXO-stijl. Wel moeten we ons gezien de Covid-19 maatregelen houden aan een maximumcapaciteit. Hierdoor zijn de plaatsen helaas beperkt, wees er dus snel bij!
Lekker griezelen
Vergeet je zeker niet te verkleden in Halloween-thema, je maakt immers kans op een Plopsa-abonnement voor 4 personen met je Halloween-outfit. We geven meerdere abonnementen weg om je winstkansen te vergroten.
Veel gestelde vragen en antwoorden
- Wanneer ontvang ik mijn tickets? De tickets worden na bevestiging van je bestelling (via de online reservatietool) onmiddellijk verzonden via mail.
- Tot wanneer kan ik mijn tickets reserveren? Reserveren kan zolang de voorraad strekt.
- Ik heb mijn code niet ontvangen. Waar vraag ik deze op? Je kan je code steeds opvragen bij je consulent/kantoor.
- Heb ik ook een ticket nodig voor kinderen kleiner dan 85 cm? Voor kinderen kleiner dan 85 cm moet je geen tickets reserveren. Deze mogen sowieso gratis mee.
- Is er gratis parking voorzien? Voor zowel Plopsa Coo, Plopsa De Panne als Plopsa Hasselt is de parking op kosten van TRIXXO en dus helemaal gratis. Voor Plopsaland De Panne dien je dit parkingticket te reserveren via de webshop. Voor de andere parken is dat niet nodig.
- Wat als ik uiteindelijk niet kan komen? Ook wij betalen voor de gereserveerde tickets. We betalen ook voor gereserveerde plaatsen. Als je tickets reserveert, maar niet komt opdagen, wordt er 10 euro aangerekend als "no-show fee". Indien je niet aanwezig zal zijn, mail dan voor 01/11/2020 - 07:00 naar : marketing@trixxo.be - dit met de reden van je afmelding.
- Wat zijn de veiligheidsmaatregelen in het park? Wij en Plopsa zetten ons volop in om deze familiedag in alle veiligheid te laten doorgaan. Een overzicht van de belangrijkste maatregelen vind je hier.
- Zijn de parken ook bereikbaar via het openbaar vervoer? Zeker en vast!
- Plopsa Indoor Hasselt: Met de trein spoor je tot in het station van Hasselt. Daar kan je de bus nemen die je tot in Plopsa Indoor Hasselt brengt (lijn H3). Voor de dienstregeling neem je best een kijkje op www.delijn.be.
- Plopsa Coo: Het station van Coo bevindt zich op wandelafstand van de ingang van het park (bereikbaar via aan speciaal wandelpad).
- Plopsaland De Panne: Het station van De Panne bevindt zich op wandelafstand van de ingang van het park (bereikbaar via een speciaal wandelpad).
- Wat als mijn gezin bestaat uit meer dan 4 personen? Het is mogelijk om extra tickets aan te kopen via de webshop aan het gebruikelijke tarief. Wel leggen we graag de nadruk om dit enkel te gebruiken voor familieleden. Dit omdat de parken slechts een beperkt aantal bezoekers mogen toelaten.
- Bezoek personen met een handicap? De parken zijn vlot toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Er zijn voor hen speciale voorzieningen. Rolstoelen worden, mits tijdige reservering en minstens 48 uur op voorhand, gratis ter beschikking gesteld aan de infobalie. Het verdient aanbeveling uw rolstoel op voorhand te reserveren via info@plopsa.be, het aantal is immers beperkt. Als waarborg wordt een identiteitsbewijs gevraagd.
- Reservatie bevestigen via Plopsa na bestellen tickets: Dit is niet nodig, het park werd afgehuurd door TRIXXO waardoor deze stap overbodig is.
- Wat als ik uit het buitenland kom? Met betrekking op de huidge coronaregels. Deze regels veranderen regelmatig. We raden je dus aan om de regelgeving van de overheid goed op te volgen en dit advies na te leven.
- Mag ik mensen meenemen die reeds een Plopsa-abonnement hebben? Ja, dit is toegestaan.
- Wat als door een overheidsmaatregel de familiedag wordt afgelast? In dat geval zal deze familiedag verplaatst worden naar een later tijdstip. Eventueel extra aangekochte tickets worden terugbetaald en de no-show-fee kosten hoeven niet betaald te worden.
Heb je vragen over je inschrijving? Stuur ons gerust een mailtje op marketing@trixxo.be.