Vanaf maandag 4 september trappen we onze radiocampagne een weekje af met onze leukste radiospots van vorig jaar – iets met een lama en een leeuw. Denk je dat jij ze nog kan herkennen?
Gloednieuwe radiospots
Vanaf maandag 11 september pakken we gedurende zeven weken uit met spiksplinternieuwe spots met als doel nieuwe huishoudhulpen en gezinnen aan te trekken. Voor die eerste doelgroep haalden we inspiratie uit de resultaten van het recente tevredenheidsonderzoek onder onze huishoudhulpen.
Daarbij gaven onze huishoudhulpen aan dat de voornaamste voordelen van de job de flexibele werkuren en de mogelijkheid om dicht bij huis te werken zijn. “Dat is meteen ook de reden waarom onze nieuwe radiospots op deze voordelen focussen. Ons doel is om nieuwe collega’s met een gelijkaardige mening te overtuigen om bij TRIXXO te komen werken”, vertelt Stéphanie Dupont, operationeel directeur van TRIXXO Dienstencheques Vlaanderen.
Maar ons radioverhaal stopt daar niet. In oktober is TRIXXO hoofdsponsor van maar liefst twee spelprogramma’s op Qmusic en Radio 2. De luisteraars van deze zenders maken kans op fantastische prijzen!
Radiozenders
Vlaanderen:
- Qmusic
- Radio 2
- StuBru
- Joe
- Willy
- Topradio
- DPG DAB6
- Nostalgie Vlaanderen
- NRJ Vlaanderen
- Nostalgie+
Wallonië:
- Bel RTL
- Nostalgie
- RadioContact
Voor het eerst loopt onze campagne ook op Spotify!
Beluister onze radiospots hier.