3 weken ago

Administratief verantwoordelijke Home Maid Roeselare (m/v)

Functieomschrijving

Home Maid is het enige exclusieve dienstenchequebedrijf op de markt. Ze onderscheiden zich door een volledige ontzorging van hun klanten vanaf acht uur huishoudelijke hulp per week. De selectieprocedures voor het vinden van de geschikte huishoudhulp zijn uniek en doeltreffend. Ze gaan voor niets minder dan de perfecte match tussen klant en medewerker.

Verwachtingen

Een administratief verantwoordelijke bij Home Maid gaat zelfstandig te werk in een klein team. Tot de taken behoren het beantwoorden van telefoons en het verzamelen en beheren van gegevens, data input.

Qua administratie ben je verantwoordelijk voor het beheer van planningen en personeelsdossiers alsook de loonadministratie.

Specifiek voor deze vacature zoeken we iemand die graag het debiteurenbeheer op zich wil nemen en dus contacten onderhoudt met debiteuren zowel schriftelijk als telefonisch.

Profiel

Home Maid zoekt een nieuwe medewerker die van aanpakken weet, een echt administratief beest. Je haalt voldoening uit orde en structuur en het tiptop afronden van dossiers.

Aangezien het debiteurenbeheer bij het takenpakket hoort, zijn communicatieve vaardigheden een must. Ook bij lastige contacten houd je plezier in je job.

Goede kennis van het Nederlands is geen ontkomen aan, een woordje Frans en Engels zijn mooi meegenomen.

Aanbod

Klein, hecht team van supertoffe collega’s.

Goede verloning uitgebreid met tal van extralegale voordelen. Hard work pays off: bonus bij het behalen van vooropgestelde targets.

Solliciteer

Aan de slag

Administratief verantwoordelijke Home Maid Roeselare (m/v)

BLADEREN