warmste week trixxo

TRIXXO vestigt nieuw record tijdens de Warmste Week – TRIXXO Talk

  • december 27, 2018

De eindejaar periode is het uitgelezen tijdstip om solidair te zijn. Dat is één van de redenen waarom “De Warmste Week” van Studio Brussel ieder jaar veel succes kent. Net als veel bedrijven heeft TRIXXO daar dit jaar ook opnieuw aan mee gedaan. Dit jaar breekt TRIXXO een record. Namelijk het record van het meeste aantal cheques! Met hun 105 kantoren en 7500 huishoudhulpen is TRIXXO het grootste dienstencheques bedrijf van België. Verder is ook TRIXXO Jobs lid van de TRIXXO familie, een snelgroeiend uitzendkantoor dat in 4 jaar tijd is gegroeid van 3 werknemers naar meer dan 50 werknemers en van 1 naar 16 vestigingen. Al deze kantoren kregen de kans om een eigen actie op poten te zetten, om een goed doel te steunen dat nauw aan hun hart ligt. Hiervoor zijn er in totaal 35 verschillende acties op gezet, door kantoren verspreid over heel ons land. Veel lokale kantoren hebben hun krachten gebundeld. Dat heeft ervoor gezorgd dat er 60 kantoren actief hebben deel genomen aan deze acties.

Ann Geusens, Happiness Coach van de TRIXXO groep, is vanaf september 2017 verantwoordelijk geworden voor het geluk van alle TRIXXO medewerkers. Projecten zoals “De Warmste Week” ondersteunt zij heel graag. Zij ging, samen met haar collega Luciana, de 35 verschillende cheques inleveren bij Studio Brussel, in Wachtebeke. “Het is geweldig om te zien hoe zoveel medewerkers zich inzetten voor andere mensen, die minder geluk hebben als hun zelf. Dit is echt hartverwarmend. Ook de band tussen de consulenten en onze huishoudhulpen is hierdoor net weer dat tikkeltje hechter geworden. Zo hebben ze elkaar van een andere kant leren kennen en heeft deze actie toch weer gezorgd voor wat extra “warmte” binnen onze kantoren. Echt fantastisch!” zegt Ann heel enthousiast.

Ook Luciana Costa, Performance Coach & eventplanner binnen TRIXXO, was tevreden over deze actie. Zij ziet de drie pijlers van het TRIXXO Team Statement naar boven komen, in deze actie. “Binnen TRIXXO hebben we drie pijlers: WE LOVE CHALLENGES & LIKE TO GROW, WE KEEP THINGS CLEAR & ACT FAST, WE SHOW INITIATIVE & WORK TOGETHER. Hier sloot deze opdracht perfect bij aan. Ook met de slogan “Think global, act local” in het achterhoofd, is deze actie extra goed onthaald binnen de TRIXXO groep. Het was een hele uitdaging om vrij snel een actie op poten te zetten voor een lokaal goed doel, maar door het nodige teamwerk hebben de kantoren het tot een perfect einde gebracht.

Zo heeft bijvoorbeeld TRIXXO Horeca, de uitzendtak actief in evenementen en Horeca, €2.000 ingezameld voor het goede doel INTER, dat ook actief is in de evenementen-sector, zij werken er namelijk voor om evenementen toegankelijk te maken voor mindervaliden. Deze actie was door gegaan in samenwerking met Stiemerheide en De Kristalijn te Genk. TRIXXO Horeca organiseerde hier “Het Warmste Diner”. Een massale opkomst en veel enthousiaste eters maakte het mogelijk om een mooie som te verzamelen voor dit mooie goede doel. De strijkkantoren en de dienstencheques kantoren uit Oost-Vlaanderen & West-Vlaanderen hebben samen dan weer €1.600 ingezameld voor het goede doel “Boven De Wolken”. Dit goede doel focust zich op sterrenouders, ouders die hun kinderen verloren zijn, nog voor de geboorte. Dit is een goed doel waar enkele van onze consulenten, helaas, persoonlijk mee in aanraking zijn gekomen. Kimberley van het kantoor uit Oedelem heeft dan weer een actie gedaan voor Ter Muiden, een begeleidingscentrum zeer dicht bij haar TRIXXO kantoor. Zij ziet deze mensen vaak passeren bij haar kantoor en ze kon het niet weerstaan om dit centrum te steunen. Maaike Vanderplas, uit het TRIXXO kantoor in Opwijk, heeft in haar “vorige leven” gewerkt bij begeleidingscentrum Avalon. Ze heeft nog altijd een nauwe band met veel van de bewoners, dus ook voor haar was de keuze van een goed doel zeer evident… We kunnen nog lang verder gaan met de mooie verhalen die hebben plaats gevonden binnen de verschillende TRIXXO muren. Maar de kern van de zaak is alleszins dat er 35 goede doelen gesteund zijn geweest en dat er weer meer warmte gecreëerd is in de TRIXXO kantoren. En dat had niet gekund zonder de inzet van de TRIXXO consulenten en de TRIXXO huishoudhulpen. Goed gewerkt dames en heren (maar toch vooral dames)!

Op deze link zie je enkele voorbeelden van acties die gevoerd zijn in de TRIXXO kantoren: https://bit.ly/2ETzDsB
Op deze link zie je Ann Geusens & Luciana Costa op Nationale televisie in Wachtebeke: https://bit.ly/2V0gnOJ